© 190920__TOURISMUS STEYR Stadtansichten

Klettergarten Hackermauer

Losenstein, Oberösterreich, Österreich
Mohutná, dobře viditelná SZ stěna s nejtěžšími cestami v celé oblasti a několika otevřenými projekty. Neustále převislá stěna s fantastickou skálou. V SZ stěně převládá velmi atletické lezení po dírách, zatímco pravá část stěny vyzývá k silovému lezení po římsách.

16 cest od 8 do 10+ (8 - 28 metrů).

Topos a popisy cest najdete na adrese

Nejlepší denní doba/sezóna
Jaro, léto, podzim. Hlavní stěna (Marathon Man) je v létě ve stínu přibližně do 15:00, pravá část stěny přibližně do 11:00. V zimě příliš chladno kvůli často silnému větru u paty stěny.

Přístup
Po levé straně minete statek Hackerbauer (značení) a pokračujete po luční cestě do kopce k malému rekreačnímu domu. Pokračujte vpravo po značené cestě do kopce, projděte pod malou jeskyní, až hned za ní odbočí nenápadná pěšina vlevo do lesa před malou skalní stěnou. Po ní se vydejte nahoru k výše položené stěně. Doba chůze asi 10 minut.

Atmosféra
Pod SZ stěnou je výchozí terén celkem schůdný, směrem doprava se stává mnohem méně pohodlným. Stěna pro "drsné" holky a kluky.